Jom la follow.. ;)

Sabtu, 24 Mac 2012

Sahabat Selamanya (Reply to myzsquare22)

Assalamualaikum! Tajuk di atas : Sahabat Selamanya <3


Post terbaru nie Hana tujukan kepada myzsquare22 dan sahabat yg lain. Post balasan nie. hehe..

 <3 Sahabat Selamanya <3

Dua tiga kapal belayar di samudera
Ayuh sahabatku kita bergembira
Bermain bernyanyi bersama
Menikmati indahnya dunia
Kerna


Sahabat untuk selamanya
Bersama untuk selamanya
Kau dan aku sahabat
Untuk selamanya setia



Berakit-rakit kita ke hulu

Berenang-renang kita ke tepian
Kita berbeda
Untuk saling mengisi
Segala kekurangan kita menjadi

Sahabat untuk selamanya
Atasi semua perbedaan
Kau dan aku sahabat
Untuk selamanya
Selama-lamanya setia


Tiada bukit yang terlalu tinggi
Untuk kita daki bersama
Dan tak ada laut yang terlalu dalam
Untuk diselami


Sahabat untuk selamanya
Bersama untuk selamanya
Kau dan aku sahabat
Untuk selamanya


Sahabat untuk selamanya
Berbagi dan saling menjaga
Kau dan aku sahabat
Untuk selamanya
Selama-lamanya
Untuk selamanya setia
Setia setia


Hmm.. Korang tau x... Hana sayang sgt ngn sahabat2 Hana nie.. Dulu, tym Hana sakit, dorang yg jaga.. Pastu bole lak buat "video Korea". Hahaha.. Memang kenangan yang sangat2 x dapat dilupakan. Sakit2 tym tu pun still bole menari bila Hana tgk dorang tak layan Hana macam orang sakit. So, automatik Hana takde la rasa sakit sangat. Haha. Tapi Tapi Tapi...... Banyak da video2 kitorang xde dalam simpanan Hana... First tym jugak, Hana makan burger x habis. Selalunya hantu burger. >.<

Ida, Khai and Dila... I love all of you so much.. Walaupun kita duduk ngn korang dlm tempoh x sampai setahun pun.. Tapi.. Kenangan kita xkan dapat dilupakan sampai bila2.. Moga2 tahun 2017 tercapai lah yea hasrat kita semua nak buat reunion. Hehe.. 

:: UHIBBUKIFILLAH YAA SAHABAT ::
~ ZAIDAH (Ida) ~
~ NURUL NADIA (Dila) ~
~ SITI KHAIRIAH (Khai) ~

p/s : sorry dalam nie kne guna nama pena. Hana yea. heheh :P

1 ulasan:

myzsquare22 berkata...

tau x video tu xad..huhu..spe2 y ad nanti post kt group ye? :) rindu nk tgk! hope dapat la buat reunion MIDADIAI 2017,hehe
org pun sayang korng semua!

My Life ~

Daisypath Happy Birthday tickers
Terdapat ralat dalam alat ini